Fredag.

Mars månad och våren är här helt underbart! Finns inget härligare och se snön smälta och solen skina. Snart ställer vi om klockan med och då blir det ännu ljusare och härligare ute.

Fredag idag och tobbe jobbar , albin sover och jag och molly ska snart göra lite lunch. Till middag ska vi mysa till det med förrätt och varmrätt sådär lite extra när det är fredag och allt! Sen ikväll blir det vuxen tid med dusch med tända ljus och film och gotta avslutningsvis. Gäller och ta vara på tiden tillsammans.

Annars rullar vardagen och runtinera på som vanligt. I onsdags kväll var jag och sandra ut och åt tillsammans och det var helt underbart och bara få vara en stund god mat och trevligt sällskap! Och självklart en massa och prata om och det gör det hela ännu bättre. Tack för en bra kväll som måste göras om.

Idag fick vi hem bebis fina Vagga som vi hittade på en Facebook grupp som hittat! Kommer bli perfekt när den är bäddad och klar och liten kommer trivas där det är jag så säker på. Vart den ska stå ännu det får vi se men liten och perfekt med härligt gung i den =)

Nu är det lunchdags för mollybus :)




Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Ja visst är det! Allt är bra med oss. Hur är det med dig och din mage då?:) jättefin vagga ni hittat!

2012-03-02 @ 13:14:45
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: Zarah - mamma, matte till mops och gravid med nr 2

Ja man har fullt upp som förälder:) absolut. Jag godkände nu:) visst skiljer de inte mycket mellan graviditeterna va? 3 veckor typ?

2012-03-02 @ 13:41:07
URL: http://zaraholine.blogspot.com
Postat av: 20 år och mamma + gravid

svar: Tack så mycket ! Gud nu ser jag att det är DU Emma som hade den förra bloggen som du stängde ner. Jag hade helt missat de, men var kul att du börjat blogga igen, din dotter kom ju på Williams födelsedag fast året senare, lite häftigt =)

Kul också med nummer 3, hur känns det? Känns de jobbigt att tre stycken e så tätt i och med att de första två är de också? Funkar de bra ?

kram

2012-03-02 @ 13:47:22
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gud vilken fin liten vagga :)



hur är allt med dig o magen? :)



KRAM

2012-03-02 @ 21:23:32
URL: http://www.angelicasandberg.se/blogg
Postat av: Mickan, Gravid v. 36

Visst är det härligt! :)

Vilken fin vagga! Där kommer bebis trivas bra tror jag!



Tack. :)

Så roligt med sommarbebis. :)



Kram

2012-03-02 @ 22:26:10
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sandra

Åh äntligen ett nytt blogginlägg :)

Vilken fin vagga ni hittade, Facebook är bra till mycket vissa stunder.



Hoppas att liten skall trivas där i!

Vilken vecka är du i nu?



Följ gärna mig via blogglovin om du inte redan gör det. Har en liten hemlighet som jag kommer att blogga rätt mycket om i sinomtid :) schh Du hörde inget haha!

Kramar från Sandra

2012-03-02 @ 22:41:30
URL: http://fruomamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback