Tidig Morgon

Gick upp klockan 7 redan när tobbe gick till skolan. Gick in till Albin och kolla hur han mådde eftersom han haft tog hög feber i 2 dagar nu. Måde sisådär så fick Alvedon och sen la jag jag honom igen helt slut lillgubben ♥ . Skulle egentligen haft Mamma träff här idag men fick tyvärr Avboka det när Albin vart sjuk hemskt tråkigt men får ta det en annan dag helt enkelt. Gick sedan och betalade räkningar så nu är det klart för en månad över underbart :) Ska snart åka och stor handla på Ica Maxi dom öppnar 9 så åker direkt då så är det klart för dagen skönt och slippa trängas senare i eftermiddag med alla människor med tanke på att det är löningshelgen med. Så ska väcka Albin och sedan börjar vi med och handla denna fredag.




Kommentarer
Postat av: Frida

Okej så kan vi göra :)

2011-08-26 @ 09:53:49
URL: http://www.fridalvjonsson.blogspot.com
Postat av: Emma Viklund

Så skönt att handla så tidigt som möjligt på dagen och att sedan ha det gjort som sagt.. Önskar vi med bodde i stan :D



Ja, synd träffen blev inställd, men vi får ta det någon annan dag som sagt :) Till veckan kanske :)



Ha en underbar helg nu <3

KRAM

2011-08-26 @ 11:30:33
URL: http://emmashjartan.wordpress.com
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Som du säger känns det mer privat på FB, och det är väl tur det så man inte "hänger ut sig" över allt ;) Haha.



Nu är jag jättenyfiken på ditt hår så jag hoppas att jag snart kommer få se en tjusig bild på det :D



Ja, men det tycker jag att du ska vara för det känns verkligen speciellt att amma - mysigt är det :) Eller, jag tyckte det var skönt att jag slapp, men det var nog för att jag hade så ont, hih.



Vad har ni för planer inför helgen :) ?



Puss och kram <3

2011-08-26 @ 15:10:58
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hoppas du/ni får en bra helg :)

2011-08-26 @ 17:11:27
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback