Några Rader Var Det Jag.

Oj det var längesen jag skrev nånting här, senast var i december nån gång. Har verkligen inte haft nån lust och tid alls till bloggen men nu känner jag att lusten börjar komma tillbaka lite och saknaden efter bloggen smyger sig på så då passar det bra och skriva lite!

Allt är som vanligt barnen växer och utvecklas hela tiden. Tobbe jobbar en massor och jag är hemma och gör det man ska när man är Mammaledig. När vi alla är hemma så umgås vi hela familjen och lägger tid på varandra. Vardagen rullar på med andra ord som vanligt ingen skillnad. Vi flyttade innan jul precis och vi bor nu i en 4a och det är så himla skönt med större och barnen har varsit rum och vi trivs kanon här. Lite små fix med lägenheten och det vi ska byta ut men allt tar sin tid men gjort blir det nån gång.

Annars med Graviditeten så går allt fint och jag mår helt Ok. Har lite jobbigt illamående och en foglossning som börjar komma smygandes mest på kvällarna men annars mår jag bra. V 18 nu och är på väg mot v 19! Tiden går verkligen fort man hinner inte riktigt med att njuta och tänka på att man är gravid då man har fullt upp hela dagarna men massa annat. Men bebis börjar göra sig påmind mer och mer där inne i magen då det börjar röra sig och buffa där inne nu allt mer och mer så mys ♥


Ja det var en liten uppdatering ska försöka skriva nu oftare och uppdatera här mera så kommer nog lusten mer och mer tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Malin - efterlängtad liten sak

Tack så mycket! :)

2012-02-04 @ 19:57:49
URL: http://snurratankar.blogg.se/
Postat av: Sandra! Mamma till Noel & bebis i magen!

Tack så mycket! :)

& grattis till graviditeten!

Har ni tagit reda på kön?

2012-02-04 @ 22:04:44
URL: http://sandraabjorklund.blogg.se/
Postat av: carrå - mamma till Isabella och gravid

Tack så mycket :D

2012-02-05 @ 12:14:26
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Postat av: Carro - tvåbarnsmamma

Ååh så mysigt med bebis :)

2012-02-09 @ 09:38:02
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback