....

Onsdag och redan mitten av veckan och snart helt igen dagarna går i väldans fart. Molly och jag har nyss lämnat Albin på dagis och vi sitter bara och kikar runt och myser lite just nu. Ska damsuga och plocka lite här hemma och äta frukost strax. Lite senare ska jag och Molly ta oss ner på stan och besöka apoteket för att handla hem lite måsten då jag är dunder förkyld. Blir även en liten snabb tur på stan för att kika i dom vanliga affärerna. Ett litet måste då man är på stan. Senare idag blir det hämta och posta paket och små handla lite.

I morgon ska Albin klippa sig hos Frisören för första gången ska bli spännnade och se hur det går. Det är ju Dagisfotografering på dagis nästa vecka och då måste man vara snygg ju, behöver verkligen klippas hans hår då det är tok långt och bara hänger. Så i morgon så :)


Kommentarer
Postat av: Melanie

Åh vad spännande med första frisörbesöket! Vi var iväg när Moa fyllde 1 år, hon har så mycket hår så det är inte klokt. Klippte lite på luggen bara, 250 kr. Rätt dyrt! men ja hade ändå inte vågat mig på att klippa själv så... ;)



Krya på dig! Det är inte lätt att känna sig dålig och ta hand om barnen samtidigt.

2011-09-28 @ 09:38:56
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback